dinsdag, juli 04, 2006

شكارچی دختران شرق تهران در زندان



شكارچی دختران شرق تهران صبح امروز با قرار قانونی روانه زندان شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، متهم 24 ساله پرونده صبح امروز برای بازجویی به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران آورده شد.
متهم در جلسه بازجویی با تكرار اعترافات قبلی خود به قتل دو دختر و مجروح كردن 9 دختر و زن جوان در حوالی اتوبان باقری تهران اقرار كرد.
علی به بازپرس ولی‌الله حسینی گفت:‌در حال پرسه زدن در حوالی اتوبان شهید باقری طعمه‌های خود را در ساعات خلوت روز انتخاب می‌كردم. سپس به سمت آنها رفته و با ضربه چاقو آنها را از پشت مجروح می‌كردم.
سپس با رها كردن طعمه‌ها‌یم از محل فرار می‌كردم.
بازپرس دادسرای جنایی تهران پس از تحقیق از متهم به قتل او را با قرار قانونی روانه زندان كرد.
این‌ جوان24 ساله‌ پس‌ از شناسایی‌ زنان‌ و دختران‌ جوان‌ با انگیزه‌ انتقام‌ به‌ سوی‌ آنها حمله‌ور شده‌ و در كمتر از سه‌ دقیقه‌ طعمه‌های‌ خود را با ضربه‌های‌ چاقو مجروح‌ می‌كرد.
علی‌ پس‌ از غافلگیر كردن ‌9 زن‌ و دختر جوان‌ در حوالی‌ تهرانپارس‌ آنها را از ناحیه‌ پهلوی‌ راست‌ مجروح‌ كرده‌ و از محل‌ فرار می‌كرد. ردیابی‌ موبایل‌ آخرین‌ قربانی‌ باعث‌ شد ماموران‌ او را در تهران‌ دستگیر كنند.
علی‌ 30 آبان‌ماه‌ سال‌ گذشته‌ با قتل‌ دختر 21 ساله‌ای‌ در خیابان‌ گلبرگ‌ جنایت‌ زنجیره‌ای‌ خود را آغاز كرد.
او سپس دومین‌ قتل‌ را یك‌ ماه‌ پس‌ از قتل‌ اول‌ در روز 30 آذرماه‌ سال‌ گذشته‌ انجام داد و دختر جوان‌ دیگری‌ را با ضربه‌های‌ چاقو از پای‌ درآورد.
پس از گذشت گذشت هفت ماه از قتل اول سرانجام‌ در حالی‌ كه‌ تحقیقات‌ ماموران‌ برای‌ شناسایی‌ این‌ فرد ناشناس‌ ادامه‌ داشت‌ جوان‌ مهاجم‌ با گوشی‌ موبایلی‌ كه‌ از آخرین‌ قربانی‌ خود به‌ نام‌ الهام‌ ربوده‌ بود، تماس‌ گرفت‌ پس‌ از آن‌ از سوی‌ ماموران‌ مورد ردیابی‌ قرار گرفت‌ و دستگیر شد.

 

Geen opmerkingen: