dinsdag, juli 04, 2006

محبوبیت اینترنت، دردسری برای بازار تبلیغات



با فراگیر شدن استفاده از شبكه‌ی اینترنت در سراسر جهان، شمار مخاطبان این دنیای مجازی، هر لحظه رو به افزایش است؛ اما در مقابل تعداد مخاطبان رسانه‌های دیگر از جمله روزنامه كاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، كاهش تعداد خوانندگان روزنامه‌، بازار تبلیغات در این رسانه را تحت‌الشعاع قرار داده است، به عنوان نمونه در سال 1949 حدود 37 درصد از كل تبلیغات آمریكایی‌ها در روزنامه درج می‌شد، اما امروزه 17 تا 18 درصد از تبلیغات در روزنامه‌ها به چاپ می‌رسد.

با توجه به قابل دسترس بودن اینترنت در سراسر نقاط جهان، امروزه تاجران نیز ترجیح می‌دهند تا آگهی‌های خود را در اینترنت نمایش دهند

 

Geen opmerkingen: